بهترین رستوران‌های غذای دریایی در استانبول

استانبول شهري شگفت‌انگيز به لحاظ تاريخي، وضعيت جغرافيايي و حتي فرهنگ غذايي است، گويي رستوران‌ها اينجا با ديدي خاصي به تهيه غذا نگاه مي‌کنند. بخصوص در مورد تهيه غذاهاي دريايي که از ماهي‌هاي تازه صيد شده درياي مرمره به دست مي‌آيد؛ و اگر شما اهل خوردن غذاهاي دريايي باشيد بايد گفت که از شيک‌ترين رستوران‌هاي شهر تا رستوران‌هاي محلي در بافت قديمي استانبول؛ همه و همه مي‌توانند يک غذاي دريايي فراموش نشدني را به شما ارائه دهند. پس با لست تورز با آخرین تور استانبول در ادامه مطلب همراه باشيد تا شما را بر برخي از بهترين رستوران‌هاي ارائه دهنده غذاهاي دريايي آشنا کنيم.

AHIRIKAPI BALIKÇISI

چگونه مي‌توان در بناهاي تاريخي شهر قدم بزنيم اما از خوردن غذاهاي محلي آن‌ها اجتناب کنيم؟ يکي از رستوران‌هاي اسرار آميز براي خوردن غذا همين Ahirikapi Balikçisi است. هنگامي که به اين رستوران برويد يک منوي ساده با نام‌هاي مختلف از ماهي‌هاي تازه صيد شده و همچنين قيمت‌هاي مشخص و مردم مختلف محلي که در اطراف شما نشسته‌اند را مشاهده خواهيد کرد. در فصل گرم سال ميزهاي غذاخوري اين رستوران را در پياده‌رو مي‌گذارند و اينجاست که خوردن ماهي کباب به همراه يک نوشيدني تجربه‌اي تکرار نشدني را برايتان رقم ميزند.
اين رستوران از ساعت 3 بعدازظهر تا نيمه شب باز است و شروع قيمت‌هاي در اين رستوران از 6 يورو به بالاست

TARIHI KARAKÖY BALIKÇISI

اين يک رستوران شگفت‌انگيز قديمي است، جاي نشستن در آن بسيار کم است و گويي از روز اول تا به حال هيچ چيز در آن تغيير نکرده است؛ اما نکته مهم در آن، ماهي تازه و با کيفيتي است که توسط آشپز اصلي آن، آقاي محرم اسطا تهيه مي‌شود. خوردن يک وعده غذاي دريايي در اين رستوران ممکن است کمي گران‌تر برايتان تمام شود که البته با توجه به کيفيت آن مي‌شود گفت که ارزشش را دارد.
اين رستوران از ساعت 11:30 بعدازظهر تا 3:30 ظهر باز است و شروع قيمت‌هاي در اين رستوران از 8 يورو به بالاست.

ADEM BABA

وقتي وارد اين رستوران مي‌شويد، مي‌بيند که ديواره‌هاي آن با تجهيزات دريانوردي مانند لنگر، تور و چندين ابزار ديگر تزيين شده است و شايد علت آن به سرگذشت اين رستوران باز مي‌گردد. اين رستوران ابتدا درون يک قايق و با آشپزخانه‌اي شناور کار خود را آغاز کرد. تور استانبول را از دست ندهید و این رستوران را در لیست بهترین خاطراتتان ثبت کنید.
رستوران adam baba در تهيه غذاهاي دريايي بسيار حرفه‌اي عمل مي‌کند و خواهيد ديد که تمام ماهي‌هاي عرضه شده در آن کاملاً تازه و به طرز ماهرانه‌اي پخته شده‌اند. اگر شما زمستان گذرتان به اين رستوران بي افتد مي‌توانيد يک سوپ ماهي خوش‌مزه گرم به عنوان پيش غذا ميل کنيد.
اين رستوران از صبح تا شب باز است و شروع قيمت‌هاي در اين رستوران از 6 يورو به بالاست.

KANDILLI SUNA'NIN YERI

شما در يک آخر هفته خوب مي‌توانيد به اين رستوران برويد، روي ميزهاي لبه آب بنشينيد و تا غذايتان آماده مي‌شود به حرکت کشتي و قايق‌ها در تنگه بسفر خيره شويد. خورد غذا در اين رستوران به خاطر محيط پيرامونش مي‌تواند لحظاتي فراموش نشدني را برايتان از سفر به استانبول رقم بزند.
اين رستوران از ساعت 3 بعدازظهر تا نيمه شب باز است و شروع قيمت‌هاي در اين رستوران از 7 يورو به بالاست.

KOCO

در منطقه مدا و کنار ساحل بخش آسيايي استانبول يک رستوران تخصصي غذاهاي دريايي وجود دارد؛ که در گذشته يک مکان مقدس (حرم) بوده است که يک خانواده يوناني براي 50 سال به طور يکسان به افراد مقدس و گناهکاران در آن خدمت مي‌کردند. شما در اين رستوران مي‌توانيد ماهي خوشمزه کباب شده را در طبقه بالا ميل کنيد و براي ديدن شمع و آب مقدس سري به طبقه پايين بزنيد.
اين رستوران از صبح تا نيمه شب باز است و شروع قيمت‌هاي در اين رستوران از 7 يورو به بالاست.

FÜRREYYA GALATA BALIKCISI

خارج از منطقه گالاتا باليکسي، يک رستوران کوچک در Beyo?lu's قرار دارد که داراي چند ميز، چند عسلي و يک کانتر کوچک است که به‌جز ماهي کبابي دودي چيز ديگري ندارد اما مي‌توان گفت اين يکي از مقرون به صرفه‌ترين محلي است که مي‌توانيد در آن طعم واقعي ماهي دودي را در استانبول حس کنيد.
اين رستوران از 11 صبح تا هنگام غروب خورشيد باز است و شروع قيمت‌هاي در اين رستوران از 6 يورو به بالاست.

ASMALI CAVIT

اينجا يک محل دنج براي افراد مشهور، خبرنگاران، دانشجويان و افراد خاصي است که مي‌خواهند بدون مزاحمت از خوردن يک ماهي محلي لذت ببرند. برخلاف بيشتر رستوران‌هاي سنتي در اين مکان شما حس بيشتري نزديک به حضور در يک مهماني داريد. در بشقاب شما علاوه بر ماهي، سبزيجات سرخ شده، تلتيک، نخود خورد شده و چند پياز حلقه شده قرار داده مي‌شود. اين رستوران محلي مناسب براي خوردن ماهي کباب و سرخ شده در استانبول است.
اين رستوران از 6 عصر تا 1 نيمه شب باز است و شروع قيمت‌هاي در اين رستوران از 6 يورو به بالاست.

ÇUKUR MEYHANE

اگر از بيرون به اين رستوران نگاه کنيد فقط يک پنجره در کف زمين مشاهده مي‌کنيد؛ اما اگر جلوتر برويد مي‌بينيد که اين رستوران در واقع در يک زيرزمين قرار گرفته است که با گذر از چند پله کوچک به سمت پايين مي‌توان وارد آن شويد. با اين حال اين رستوران ظرفيتي حدود 60 نفر دارد و بيشتر به خاطر کيفيت فوق‌العاده غذاهايش مورد توجه قرار گرفته است. در اين رستوران مي‌توانيد غذاهاي سرد و گرم فوق‌العاده‌اي را تجربه کنيد، از ماهي تکه تکه شده و مخلوط در سس خردل که با فلفل قرمز بو داده و گردو سرو مي‌شود تا باستورما و هومک که همراه با گوشت گاو، ريشه کرفس و ماست موسير به شما ارائه مي‌شود.
اين رستوران از دوشنبه تا شنبه از ساعت 2 بعدازظهر تا 1 شب باز است و شروع قيمت‌هاي در اين رستوران از 6 يورو به بالاست.

KIYI

 

اين رستوران يک رقيب جدي براي رستوران‌هاي جزيره Büyükada است، هرچند که اين رستوران تراس‌هاي بزرگ و آبشارهاي جذاب ديگر رستوران‌هاي جزيره را ندارد اما مهم‌ترين تفاوت kiyi با ديگر رستوران‌ها را بايد درون آشپزخانه آن جست و جو کرد. در اين رستوران مي‌توانيد مزه‌هاي گوناگوني را تجربه کنيد. وقتي به منوي آن نگاه مي‌کنيم معمولاً غذاهاي غير معمول اما خوشمزه؛ سالادهاي تازه که با سبزيجات کشت شده در همين جزيره تهيه مي‌شوند را در آن مشاهده مي‌کنيم.
اين رستوران از ساعت 8:30 صبح تا نيمه شب باز است و شروع قيمت‌هاي در اين رستوران از 8 يورو به بالاست.


توریاب رستوران ,قيمت‌هاي ,ماهي ,بالاست ,يورو ,غذاهاي ,شروع قيمت‌هاي ,غذاهاي دريايي ,رستوران مي‌توانيد ,ماهي کباب ,قرار گرفته ,تهيه غذاهاي دريايي منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پیام کوتاه 9966 قو بلاگ تبلیغات twitterfarsi تولیدکننده سینی کابل نردبان کابل02133530243 فیکت مسائل سیاسی واجتماعی