برای اینکه مراجعه کنندگان به نمایشگاه های مختلف بتوانند به سمت غرفه‌ها هدایت شوند می بایست از نورپردازی مناسب استفاده شود. با توجه به این که غرفه های نمایشگاهی اغلب در ساعات شبانه همچنان دایر هستند می بایست نورپردازی آنها بیشتر مورد توجه غرفه سازان و طراحان در این زمینه قرار گیرد. از دیگر دلایلی که تاثیر نور را در طراحی یک غرفه نمایشگاهی پر رنگ تر می کند سربسته بودن اغلب نمایشگاه ها است. نمایشگاه های داخلی و خارجی اغلب در محیط‌ های سربسته دایر می شوند بنابراین می بایست نورپردازی آنها نیز مناسب انجام شود.


اگر بخواهید مخاطب و بیننده به سمت غرفه شما هدایت شود باید علاوه بر تامین نور کافی از نورپردازی منحصر به فرد در غرفه خود نیز استفاده کنید. برای این امر می توان از چراغ های مختلف و حتی رنگی در محیط غرفه خود استفاده کرد تا باعث تفاوت در بیان دیگر غرفه‌ها شود. موضوع بعدی رنگ آمیزی غرفه های نمایشگاهی است که بر اساس محصول خود می توانید همخوانی میان آنها ایجاد کنید. بسیاری از طراحان از رنگ های کرم و روشن استفاده می‌کنند تا به محیط آرامش القا کنند و بیننده را به سمت غرفه نمایشگاهی مورد نظر خود هدایت کنند.

 

 جهت مطالعه مقاله عوامل موثر در جذب مخاطب به سمت غرفه نمایشگاهی به طور کامل می توانید به وب سایت رسمی غرفه سازی رایکا  https://www.rayka.design مراجعه نمایید.


غرفه سازی رایکا غرفه ,نمایشگاهی ,استفاده ,نورپردازی ,مخاطب ,هدایت ,غرفه سازی ,غرفه نمایشگاهی ,نورپردازی آنها ,بایست نورپردازی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آشپزی ارزان سرا دنیای دیجیتال فروشگاه دوباره اومدم بعد از هشت سال رها در باد ام دی کامیکس بهترین سایت سهام داری موفق در بورس تهران